زندگی نامه الکساندر پاتو
 
علمی
دو شنبه 6 تير 1390برچسب:, :: 15:29 ::  نويسنده : امیرحسین قلی پور

 

Pato Emirates Cup 2010.jpg

شناسنامه
زادروز ۲ سپتامبر ۱۹۸۹
زادگاه پاتو برانکو، پارانا، برزیل
قد ۱۷۹ سانتی متر
اطلاعات باشگاهی
باشگاه کنونی میلان
شمارهٔ پیراهن ۷
پُست مهاجم
باشگاه‌های جوانان
  اینترناسیونال
باشگاه‌های حرفه‌ای
۲۰۰۷-۲۰۰۶
۲۰۰۷-
اینترناسیونال
آ.ث میلان
۱۰(۶)
۹۴(۴۷)
تیم ملی
۲۰۰۸– برزیل

 

زندگی

الکساندرو رودریگز داسیلوا که در ۲ سپتامبر۱۹۸۹ در پاتو برانکو پارانا به دنیا آمد و به نام الکساندر پاتو شناخته میشه مهاجمی برزیلیه که طی سال‌های ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۷ برای اینترناسیونال بازی کرد. در اوت ۲۰۰۷ قراردادی رو با میلان امضا کرد. نام مستعارش «داک» از شهر محل تولدش گرفته شده«پاتو برانکو»(که یه فارسی میشه«اردک سپید»).

 

 

زندگی حرفه‌ای

بعد از قراردای که درآمد سالانه او رو از ۳۰۰۰ به ۲۵۰۰۰ دلار می‌رساند و مدت حضورش رو تا ۲۰۰۹ افزایش می‌داد و مبلغ آزادی او (مبلغی که به ازای حق رضایت نامه داده می‌شود) به ۲۳ میلیون دلار رسید پاتو بالاخره برای شروع کردن بازی در لیگ برزیل آماده شناخته شد.

در اولین بازی او در تیم اصلی در ۱۷ سالگی او تیمش را در برد ۴-۱ برابر پالمیراس کمک کرد(در ۲۶ نوامبر ۲۰۰۶).او سه پاس گل و یک گل در آن بازی داشت. عملکرد او نظرها را به سمتش جلب کرد و پیشبینی‌ها و مقایسه‌ها رو با دیگر سوپراستار برزیلی رونالدینیو به وجود آورد.

پاتو اولین گل اینتر ناسینال در جام باشگاههای جهان رو در ۱۳ دسامبر در نیمه نهایی برابر الاهلی قاهره به ثمر رسوند که تیمش رو در پیروزی ۲-۱ یاری کرد و به فینال مسابقات رساند. او در نیمه دوم به خاطر مصدومیت پای راست تعویض شد و جانشین او گل دوم و پیروزی بخش تیمش رو به ثمر رساند.

قبل از بازی تیمش برابر بارسلونا در بازی نهایی ستاره برزیلی بارسلوناًرونالدینیو" او رو بازیکن بازیکن قابل توجه در فوتبال برزیل معرفی کرد. او در آن بازی درخشان نبود و قبل از اینکه تیمش توسط آدریانو گابیرو گل برتری را به ثمر برساند و سبب قهرمانی بشود تعویض شد.

او تیم برزیل را درقهرمانی آمریکای جنوبی ۲۰۰۷ در پاراگوئه یاری کرد.که سبب صعود برزیل به مسابقات جهانی زیر ۲۰ سال در کانادا و المپیک ۲۰۰۸ پکن شد.او بهترین گلزن برزیل در این تورنمنت با ۵ گل زده بود .

پاتو با باشگاههای بزرگ زیادی از جمله میلان بنفیکا، یووه، اینتر، لیورپول، چلسی و آرسنال در ارتباط بود.

میلان رسما جذب پاتو رو در ۲ آگوست ۲۰۰۷ اعلام کرد. مبلغ قرارداد او کمترین میزان ذکر شده در قرارداد او با اینترناسیونال بود ۲۰ میلیون دلار(۱۴٫۷ میلیو یورو). با توجه به قوانین فوتبال ایتالیا برای غیر اروپایی‌هایی که به سن قانونی نرسیده‌اند پاتو قادر نخواهد بود در دیدارهای رسمی میلان تا ۳ ژانویه ۲۰۰۸ شرکت کند(زمانی که بازار نقل و انتقالات ایتالیا باز می‌شود).به هر حال میلان اجازه دارد از ۳ سپتامبر ۲۰۰۷ «یک روز پس از ۱۸ ساله شدنش» او را در تمرینات و مسایقات دوستانه شرکت دهد. او دز سال ۲۰۰۸ به تیم ملی بزرگسالان برزیل دعوت شد و توانست تا به حال برای کشورش چهار گل به ثمر برساند.او یکی از چهار گل زده اش را به تیم ملی ما زده است.

همچنین او در مجله وردساکر در سال ۲۰۰۷ بهترین بازیکن زیر ۲۰ سال جهان انتخاب شد.                                                   

 

افتخارات:

برنده:
Campeonato Brasileiro Sub-۲۰: ۲۰۰۶
FIFA Club World Cup: ۲۰۰۶
Recopa Sudamericana: ۲۰۰۷
Brazilian national football team
                                       برنده:
          ۲۰۰۷ South American U-۲۰ Championship

زندگی کودکی

او فوتسال را از ۳ سالگی در شهر محل تولش آغاز کرد. به زودی تواناییش در تمام ایالت جنوب برزیل پارانا شناخته شد بعد از تشویق شدن به وسیله بسیاری از مربیانش او در نوجوانی به پورتو الگره رفت تا برای بازی در گرمیو (تیم محبوبش در کودکی)اقدام کند اما به هر حال خانوادش تصمیم گرفتند که او باید برای اینترناسیونال بازی کند . در سال ۲۰۰۱ در ۱۱ سالگی او به آنجا منتقل شد و به همراه ۸۳ نوجوان دیگر که مثل او می‌خواستند در تیم اول اینترناسینال نامی برای خود دست و پا کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان علمی و آدرس amirhoseyn.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 38
بازدید دیروز : 21
بازدید هفته : 111
بازدید ماه : 107
بازدید کل : 155610
تعداد مطالب : 124
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1


انواع کد های جدید جاوا تغییر شکل موس